23/8-13

Hejhopp...
 
Vad har hänt?
 
Ja vi for till stockholm förra torsdagen, jag Petter och Annaclara!
Vi kom fram sent på kvällen och när vi kommer till hotellet så var de kanske inte riktigt lika fint som på bilderna..
Ajja vi sku ju bara sova där en natt.. Ajja när vi chekat in och så sku vi ut och äta och skulle ta hissen, jo vad händer då? Jååå vi fastna och satt fast i säkert 40 min mellan två våningar! Huvva de är en sån grej man aldrig vara med om men som tur var var Petter lugn och sansad medans jag och Annaclara var rädda typ.
Ajja vi tog oss ut vi åt sen dit igen och sova. Vaknade tidigt ringde på andra hotellet och kollade om våra rum var klara vilket dom var så vi for dit fort. 
 
De hotellet var typ tusen gånger finare kan jag säga! Svärmor och Anders komme dit vid typ ett vi for direkt ut på stans för lunch och shopping, på kvällen for vi ut och åt middag sen drack vi lite drinkar på hotellet och kollade in ett uteställe en bit bort men gav upp ganska fort och intog sängen!.
 
Lördagen började vi med en stadstur igen för sista shoppingen sen äta lunch sen iväg på vigseln!
Gud så himla fint! Jätte fin klänning hade hon, ingen stor pampig utan kort och enkel och så piffade hon upp de med jimmy choo skor! Vigseln var hur fin som helst, nära till gråt flera gånger trots jag inte känner dem alls!
Middagen och efterfesten var rolig, många fina tal och bilder och filmer och god mat! 
Så mycke kärlek de finns i den familjen! 
 
Så efter den helgen var man slut! 
 
Och i vecken har jag bara jobbat två dagar, och snart blir man väl arbetslös. 
Men de är bara att bita ihop och söka söka söka och springvika. 
 
Om en månad är de ett år sen jag tog körkortet och så har jag och Petter vart tsm i två hela år!
Tiden springer iväg!
 
Nu väntar jag på ett brev hoppas varje dag att de ska falla ner i brevlådan men lika besviken blir man varje gång men de kan inte vara långt bort nu kan jag tycka!
 
 
Nä nu ska jag se lite serier sen sova!
 
Gnatt!
 
 
 

Kommentera inlägget här :