9/8-13

Nu är de bara 6 timmar innan jag tar semester i 10 dagar! Haha ynkligt men de är iaf lite! Bra att spara semestern till hösten och vintern ifall vi tänkt utomlands eller bara vara ledig :)

Känns i huvudet att man bara ha jobbat natt i ca två och en halv vecka!

Imorgon kommer världens bästa sambo hem! Så imorgon ska vi he oss ut på sjön igen! Sist vi var och fiska fick jag upp 5 st abborrar på över ett halv kilo vardera! Lite coolt att de tog typ bara 5-10 min emellan varje firre! Plus att de är ganska så avkopplande att sitta på sjön och bara vara med min lilla familj :)

Och på lördag blir de ev utgång, annars blire nog badning i badtunnan! :)

Och nästa helg blire Stockholm på bröllop och grejjer! Mini semester!

Nä nu ska jag väl ta och göra nytta!

Pusspåer!

Kommentera inlägget här :