9/6-13

Tjeeeena!
 
Då var en trevlig och rolig helg snart över!
Haft de förbannat trevligt! :)
 
Fredagen badade vi badtunna hemma hos oss med Ida Jonas, Jonas lilla syster Elin och hennes karl Jörgen! 
Väldans trevligt förutom när jag skulle gå ur badtunnan få trampade jag lite för långt ut på trappen ner att den for undan mina fötter och de resulterade i en stor fet jävla lårkaka och ett blått knä och ont i resten av kroppen men det som inte dödar härdar! ;p och de värsta var nog att jag inte ens var full typ.. haha
 
Lördagen chillade vi tills jag var körduglig då stack petter till klubben för städning och sånt och jag stack och chaffa till ida och dem! Sen hem och svida om och börja dricka alkoholhaltiga drycker och käka grillat.
Efter de så kom chaffisen Emil så då drog vi ut en sväng sen ville jonas elin och jörgen hem så då fick jag och ida föra festen vidare i biln själv men jag måst säga att de var den roligaste kvällen på evigheter! 
 
Så idag mår man sisådär..
Imorgon blire ev en sväng till skeå för lite shopping av kläder och annats små pjoller!
Får se om jag ids eller int! 
 
Och så for ju petter idag vilket skuger till 200 %.
Men på fredag kommer han hem igen och är hemma i 10 dagar :) Då blire en ikea tripp för att kolla in dem nya köken och inhadla lite möblemang! :)
 
Nä nu ska de sovas!
Hoppas alla andra haft en lika awesome helg som jag! :)
 
 
Pusshoj.
 

Kommentera inlägget här :