6/5-13

 
Hejhopp!
 
Gud så skönt de ha vart att vara ledig idag.. För så som min kropp och huve har vart idag så var de välbehövligt!
Men jag är ju ledig två dagar till :p
 
Idg har vi städat i Passaten och tvätta den så nu står den och glänser! :) Skönt att ha gjort de, nu ska vi bara ta och boka en tid för att lämna in den för proffstoning!
 
Imorgon ska vi såga ner nå rönnbärsträd på gården och sen hämta våra utemöbler på sågvägen och köra en massa skrot till tippen! 
Och byta däck på goffen till mami! Så fullt upp imorgon med andra ord.
 

Måste bara säga att jag har världens bästa sambo! Helt underbar karl som står ut med mina utbrott och bara skrattar åt de och får mig att skratta, uppmuntrar mig jämt och hjälper till med städing och allt! 
Jag är så otroligt lyckligtlottad som har Petter! Han är de bästa som hänt mig!
Att vi for till havsbadet den helgen var de bästa beslutet vi gjort även fast vi båda sårade en massa.
Ångrar inget alls! Allt vart ju ändå bra till slut! 
 
Älskar dig Petter så otroligt mycke ♥

 
Ne fasen nu ska jag se lite hockey sen hoppa ner i badkaret!
Pusspåer.
 
 
Dem bästa ♥
 

Kommentera inlägget här :