12/6-13

vilken piss dag de vart efter jag vart hos tandis.. mitt humör dalade efter de. Vette fan varför, har väl eg inte vart på något toppen humör under hela dagen eg.
 
Saknar min karl väldigt mycke just nu.. Så mycke att jag gråter. Mina hormoner är alltså inte att leka med under röda veckan.. haha
Men nu äre bara den här natten och en till sen får jag hem min älskade underbara karl igen! :)
 
Men Bixis resultat från röntgen har kommit och de blev HD A och ED ua. Alltså de bästa men kunde få! :D
Så de är jag iaf glad över :p så nu äre bara vänta några månader till innan vi kan börja med sele! 
 
Nä nu ska jag fixa de sista till Petters födelsedagspresent och för en gång skull är de nått riktigt bra och kul! Dock äre ju en månad kvar innan fyll år men lika att vara i tid med de! :)
 
Pusshej
 
Certifikatet från SKK! :D
 
Och dessa snyggingar fick följa med hem från stan! 
 
 
 

Kommentera inlägget här :