12/5-13

Hallå!
 
Ligg i sängen efter en sjuhelvetes jobbig bakisdag.. haha
Nä men jag har som mått bra men Petter har mått sämre tror dock att de vart värre för att han sku till Kiruna!
Ajja men en baksmälla för man allt ta ibland, de var då riktigt trevligt igår! 
Många skratt allsång och Petters inlevelsefulla berättelser! 
Nä förjävla kul var de men nu tror jag fasen he blir ett tag till nästa gång :)
 
Annars då?
I veckan har vi mest dolat på i trädgården och var med våran donna och Petter har vart lite på klubben och byggt! 
Riktigt kul att dem är så engagerade de där blir säkert bra :) 
 
Imorgon blire jobb fram till tolv sen drar jagnog ev till Pite en sväng..
Sen jobba jag bara en kort kväll på tisdag och så ska jag ta semester nästa måndag så då blir jag ledig 8 dagar irad! 
Blir perfa de..
 
Nä nu äre bäst att ta och sova!
 
Pusspåer.
 
 
Jävlat dem finaste som finns!♥
 
 
 
 
 
Fin murklis! :)

Kommentera inlägget här :