1/9-13

Nog vet jag varför jag typ aldrig drick längre!
Man är ju fruktansvärt pinsam frispråkig och väldigt störd pluss att man mår bajs dagen efter! Haha

Ajja de var då kul iaf! Började kvällen men att chaffa en stund på Carls caprice.. Medans Petter och Carl var på möte drog jag och Erik till Jenny och knodde och drack en kaffekopp! Sen när dem var klar så sku Hanna köra så då börja jag dricka ich de vart väldigt roligt! De är typ dubbelt så roligt att dricka med bara karlar! Visst äre ju kul med brudar med men de finns tendenser till tjafs och annat skit!
Men kul hade vi då! Losinvalidos eller losveteranos men tydligen var vi bara veteranos nuförtiden!
Haha ajja nu dröjer de till nästa gång :)

Imorgon äre jobb sen ledigt till fredagkväll eller ja apt har vi men de räknar jag inte som jobb!

Nä nu ska jag mysa med favvotjejen för våran favvo stack till Kiruna och jobba!

Pusspåer

Kommentera inlägget här :