16/5-13

Tjenis!
 
Har äntligen gått på min 8 dagars ledighet! 
Dock blivit förkyld men med lite cocilliana ikv vid sängdags är jag som en ny människa förhoppningsvis! 
 
Har trotsat förkylningen idag och vart ute hela dagen! Väldigt få timmar spenderade inne, så lite färg har man fått och Bixi är helt färdig så de fick bli en lugn kväll ikv! 
 
Imorgon kommer världens bästa sambo hem och är hemma i 10 dagar! :D 
Gud se skönt he ska bli! Dock ska vi göra klart i trädgården och mest troligt en sväng åt Pite nästa helg för att inhandla nya hammock dynor och annat smått och gott! 
 
Hör och häpna.. Jag är ledig nattivalen i år! Första nattivalen jag vart ledig! Så jag är happy, vet dock int om jag ska ut men säker ska man de! 
 
Nä nu ska jag kika lite på tvn!
 
Pusshej
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :