29/5-13

Hejhå!
 
Fint väder idag igen.. Men jag tror ju att de kommer regna resten av sommaren typ bara för att vi haft de så fint nu i flera veckor.. Ajja jag är då nöjd så länge de varar! :)
 
Var på återbesök hos veterinären idag för Bixis öga och allt såg ut att läka jättebra! Gud så skönt :)
Dock så kissar och dricker Bixi superduper mycke pga cortisonet hon äter nu! Lite småjobbigt med kisseriet när hon vill ut mitt i natten!
 Men nästa vecka är cortisonkuren klar så då blire lite lugnare! 
Nästa vecka ska vi iväg till öjebyn för att ögonlysa och röntga lilla Bixi! Förhoppningsvis blire fina resultat och kan då inte tänka mig annat heller men de återstår att se :)
 
När vi lika ska iväg till Piteå ska vi ta oss en shoppingrunda också samtidigt. 
Kostym till Petter ska införskaffas och jag nå skor och lite sommarkläder till båda. 
Och så ska vi kolla runt efter några förrådsbodar, kom på i veckan som var att vars fan sk vi förvara alla utemöbler och dylikt till vintern?
De får vi helt enkelt lösa med en förrådsbod. 
 
Petter tyckte att vi kund fara till happis också (chockad tjej) för att gå på ikea men de var väl mest för att kolla in dem nya köken eftersom vi ska renovera de senare ev till våren.
Så de blir bra de med! 
 
Imorgon står tandläkarbesök och jobb på schemat.. Grymt roliga grejer.. eller?
 
Nä bäst att sussa!
 
Pusshej.
 
 

Kommentera inlägget här :