14/9-13

Tjeena! 

Här händer de inte mycket.. 
Haft soffmys med Bixi medans Petter vart i långträsk och fixat min bil och sett hockey! 
Vi har inte vart så hurtiga idag jag och lillbruden! 

Vad har hänt annars? 
Jag fick förlängt på solbacken och gått upp i tid. 
Fyllt 24 bast! 
Målat klart fönstrerna i köket och massa massa soffmys med mina hjärtan! 
Fått många fina presenter som en köksassistent av Petter skor av mamma och pappa pengar osv osv! 
Så nu äre bara börja baka haha! 

Imorgon ska vi stycka våran ren så vi får fulla boxen igen! :) Gud så skönt he ska bli med en massa kött i frysen igen! 
Var med en stund igår kväll när dom slakta två renar.. Ganska coolt ändå måst jag säga! 

Nä nu ska jag mysa vidare med mina fina! 


Köksassistenten jag fick av Petter!

Kommentera inlägget här :