20/9-13

Halloj! 

Här händer de lika lite som vanligt! 

Har vart ledig sen måndagkväll till idag kl 15 då drar arbetshelgen igång! Har haft så tur när jag lagt mina helger att jag fått dem jag önskar mig! Är ju inte så kul att jobba helg när Petter är hemma! 

Så i veckan har jag typ int gjort nå alls känns de som! Har typ bakat och kollat serier och laga mat haha :)
Och bakningen vart förvånansvärt bra! Och gott! Så den ska jag absolut göra igen :) 
Tänkte att jag sku göra egna mumsmums på timmarna imorgon de är ju så jäkla gott men världens sockerbomb dock! 

 Nästa helg äre MH beskrivning, och jag är typ nervös! Men jag tror att de kommer gå galant! Som tur var äre två hundar före oss och de är Bixis kullsyskon så då får man ser hur de går till iaf! :) 

Nä nu ska jag nog klä mig och invänta mamma! 

Ha en bra helg! 








Kommentera inlägget här :