On and On

Ja fy fan..
Jag fick VG i voms kursen! Gode nöjd jag är!! :D
Nu har jag julov eller ja ska jobba imorgon julafton och annandagen sen får jag se..
Gjode världens misstag idag när jag kom hem från skolan! Jag la mig ner i sängen och somnade och sov bort tre timmar?! Och påköpet hade jag glömt he på ljudet på mobilen så jag hade massa sms och missade samtal när jag vaknade!
Blir att sticka till deppis nu snart och baka lite julgodis med mamma!
Ne nu ska jag packa de jag behöver ha med mig!

En fråga! Varför fortsätter tjejer gå tillbaka till killar som vart otrogna mot dem?! Jag menar de är ju hur många killar som helst i arvids som vart otrogna och tjejen får veta de men går tillbaka lika fort?
Jag tycker de är lite hemskt..

Flo Rida – On and On - feat. Kevin Rudolf

Kommentera inlägget här :