Hejhopp

Jasi här är de inte mkt aktivitet..
Händer som väldigt lite just nu.
Skolan började idag och de vart he,lt ovärt att fara på skolan.. samma information som förra året och lekar.
Imorgon börjar skoolan på riktigt och vet ni vad? Jag ser fram emot de! Äntligen sätter den sista terminen igång och snart är jag utbildad uska! Helt underbart! Men nästa höst hade jag tänkt läsa en 200 p kurs också nu ska jag läsa utvecklingstörning och nästa blir väl psykiatri!
Förhoppningsvis kommer resten av mina vänner hem imorgon annars på torsdag men på torsdag sticker jag till skeå och jobbar på matfesten i öltältet! Debut som "bartender" haha de kommer nog g¨bra!
Sen fredag blir de antingen att ta bussen från skeå till pite och shoppa eller om mamma och syster kommer till skeå ist och shoppar!
Sen lördag blir de upp tidigt att städa ur en lägenhet med morsan sen hem och ta en pn sen göra sig i ordning för jävlat fest! Ska vara full och jag ska göra de ordentligt! Inge jävla ful sprit den här gången!
Nä tusan ska jag nog se en film och sova!
Pusshoj!

Kommentera inlägget här :