26/12-11

God jul lite sent men bättre de än aldrig!
Haft en underbar julhelg :)
Fredagen spenderade vi hos Petters mamma och Anders.
Åt blodpalt för första gången och gott var de! Sen hade vi lite julklapps öppning vi fick två påslakanset, en stor kokbok och en osthyvel haha men de behövdes :) Och så fick jag lovika vantar som susanne hade stickat åt mig välbehövligt nanting! Nå har man söt svärmor! Sen kollade vi på när Elliot öppnade sina julklappar sen drog bingolotto igång och segt var de.. Åt massa gott gjorde vi under tiden också men vi tio gav vi upp och for hem och tog de lugnt och mös! :)

Julafton, när vi hade vaknat for vi och hämtade anna-clara och for till bengan på julaftonsfika :) sen for vi till deppis och hämtade pappa sen hem och göra sig klar för att fara på julbord på lappis! Åt mig sinnesjukt mätt och gott var de i sinne men de räcker med att äta julbord en gång per år! Sen for jag mamma och pappa hem till oss och såg Jägarna 2 i väntan på Sara som skulle sluta jobba och att Petter skulle komma hem... Sen öppnade vi julklapparna när sara komme! Fick två par jeans från gina som tyvärr inte passade så ska skicka tillbaka dem och byta, en lång kofta, varma sockar, en mascara, pengar, hårspray, mysiga pyjamasbrallor, ett strykjärn och så fick jag ju en lite tidig julklapp av älsklingen en turkos didrikson jacka som jag älskar! :) Tack alla för alla fina julklappar!

Sen for alla och kvar blev jag petter och erik.e satt och kika runt på internet och pratade och dom planerade och allt möjligt tills klockan blev runt ett!

Och gårdagen hände de inte allt för mycke men nyktra och skötsamma var vi iaf :)
Vi såg en film med erik och sen for vi ut och raggade fram till tre!
Sinnesjukt mycke drama man hinn se när man är nykter!

Och idag har de inte hänt allt för mycke vart till akke och skjutsat sara och erik sen hem och käka sen göra matlådor sen myste vi bara tills Petter for vid sextiden! Saknar han redan :(♥

Nä klån nu ska jag se nå tv och och invänta att petter ska ringa sen beger jag mig i säng för imorgon är de jobb!

Älskar min underbara familj och pojkvän hur mycket som helst♥

Kommentera inlägget här :