28/12-11

Fy vad jag hatar att inte få sova..
De blir jämt såhär när Petter är och jobba.. Saknar hans närhet och våra mupp samtal vi brukar ha i sängen :p
Men de bästa är att få somna på hans bröstkorg eller jag brukar halvsova där sen vänder jag mig om och sen säger Petter jag kommer snart och håller om dig! Han är absolut den bästa och den mysigaste! Helt underbar!
Saknar honom så mycket fast de bara gått en dag :( Men snart är han hemma sen har han bara en kort arbetsvecka sen sticker vi till Egypten! Ska bli så otroligt skönt :)

Min dag har annars bestått av jobb från halv åtta till halv fem.. Sjuktligt trött var jag när jg kom hem med tanke på att jag bara sovit en timma inatt! Annars har jag färgat håret tänkte göra de brunt men de blev typ mer mörk rött :/ Men men! Sen har jag pratat i telefon men världens bästa och nu ligg jag här sömnlös och jävlig! Men imorgon är jag ledig så de blir väl städning och chill och en promenix om mina leder tillåter de!

Nyår firas med mamma och pappa eftersom jag ska upp dagen efter tio i sex och jobba men de ger ju pengar ;)
Och så kommer ju stora syster hit och ska sova här över nyår!
 nä tusan man kanske skulle ha prövat att sova igen!

Petter♥

Kommentera inlägget här :