30/12-11

Hellu!
Snart ett nytt år! Och de nya året firas med mamma och pappa här i huset! Och stora syster skulle nog äta middag med oss sen sticker nog hon ut på galej!
Förhoppningsvis blir de nya året jäkligt bra med de tror jag!
Efter vi vart u Egypten börjar jag med köriset förhoppnigsvis beror på om jag har fått körkortstillståndet tills dess :)
Men i år ska jag då iaf ta de där jäkla körkortet och de kommer bli skönt som fan :)
Och efter vi vart i egypten ska vi börja tapetsera tror jag iaf i hallen och sovrummet om man nu får tag i nån som kan sätta upp en fototapet! :) Kommer nog bli snyggt! :)

Igår eftermiddag så fick jag och sara sticka till Deppis, mamma ringde och sa att de var nå konstigt med pappa han yrade runt och pratade en massa svammel så vi stack dit och jag tog tempen på han och 39.8 i feber hade han så de var feberyra men vi fick absolut inte ringa ambulansen men de blir man ju tvungen för om han hade fått högre feber hade de kunna gå riktigt dåligt :s så vi ringde ambulansen och dem satte dropp och febernedsättande och syrgas sen bar de iväg till akuten.. när vi väl kom dit så var han klar igen men han minns inget av vad han har sagt han trodde att han hade sovit haha! Men dom skickade honom iaf till Piteå för att kolla vad som riktigt hände men de visste dom inte heller något med halsen att göra men de syndes inget på alla prover eller tester så han fick komma hem idag! Riktigt skönt men han kan ju lika gärna få tillbaka de nu igen när dom aldrig hittade felet men då blir han skickad direkt till Pite iaf!
Nu tyck jag att de får vara nog med allt han vart med om kan han inte få vara "frisk" ett tag nu!

Nä klån nu ska jag fan ta tag i städningen! In med hörlurarna i öronen och köra på!
Ses och hörs!
Gott nytt år på er!
Petter♥

Kommentera inlägget här :