I just had sex

Avisstfan!
Lugn helg även fast jag var lite sugen på alkohol igår men de sparar vi till nästa helg när vi damer ska ut och festa :)
Verkar bli jag sara sara linnea anna säkert nån fler :) Taggad är jag då!
Har vart omänskligt trött sen vi kommer hem från Gc men de verkar börja vända nu! Men de kommer bli satans tungt att stiga upp 6 imorgon kan jag lova! Sen att börja med att göra prov?! Jag ska göra ett prov på ngt jag verken fått en genomgång på eller läst ngt om men jaa de va ju eg inte så svårt så jag hoppas jag får godkänt iaf haha :)
Blev raggen igår med brudsen med den brudsen med karlar droppade av en efter en så då blev de bara jag och linnea kvar och vi pratade om allt som vanligt! De är som skönt att få prata av sig med henne.. Vi förstår som varandra jävligt bra! :)
Ne men nu ska jag väl fundera ut nån midda sen plugga!
Puss!
The Lonely Island – I Just Had Sex - Explicit Version

Kommentera inlägget här :