Härliga tider!

Jajjamen! Allt känns super just nu!
Har bara två veckor kvar av sommarvikket sen "semester" i en vecka innan skolan börjar om!
Ska jag vara helt ärlig så längtarr jag lite grann tillbaka till skolan!
Jahapp mer då?
Elektra har blivit 3 år :) stora tjejen nu!
Firat den idag fast de var i lördags hon fyllde år!
Har klippt mig idag också jag jag är super nöjd men jag tror de blir mer föränding nästa gång jag ska klippa mig ;)
Just nu trivs jag som fan med livet ska jag säga er! Känner mig äntligen fri eller vad man ska säga :)
Så i helgen ska jag minnsan vaska guld i lycksele!
Som jag taggar inför lördagen kommer bli awesome! Jag och anna vad kan jag säga? De kan bli kaos och förbannat kul på samma gång men nu ska vi bara ha förbannat kul ;p
Ska in på systemet för första gången på flera veckor imorgon.. i will shop until i drop :p
Nä jag kan bara säga att jag är glad och jag trivs :)
Pusshoj!

Kommentera inlägget här :