Snaaart!

Så fyller min lilla dam 3 år!
Så jävulskt fort de har gått..
Dock löper hon på sin födelsedag och jag som egentligen hade tänkt ha ett litet kalas men eftersom hon enbart har killkompisar så får de bli lite annars födelsedags firning! Jag är tillochmed ledig på en hennes födelsedag så jag ska spendera hela dagen men att göra massa skoj med henne :)

Hade ju planerat att para henne den här löpen men eftersom de kom lite tidigare än vad jag trodde får de bli nästa löp. Hinner inte med valpar skola och jobb samtidigt och speciellt inte när man ska vara i deppis med dem.
Har tillochmed två hanar som vill para sig med henne.. Eller deras ägare tror då de iaf! haha
den ena kom tillochmed fram när jag var ute med elektra och gick och frågade om jag ville ha valpar på henne eftersom dem tyckte hon såg så fin ut osv :) Blir så glad när man får lite beröm på henne :)
Klart hon har sina "brister" men oftast är de bara för att hon blir överlycklig när hon träffar människor hon älskar.
Och så gillar hon att ligga på folk och vill helst sittat i knäet om de går haha :)
I mina ögon är hon världens bästa hund och jag älskar henne enormt mycke!

Kommentera inlägget här :