amenvisstfan

Oj vad jag har fullt upp hela tiden känns de som..
Igår städade jag och mami ur gamla lägenheten eller ja de är bara gammel soffan som ska ut därifrån sen äre klart!
Sen igår hämtade vi min nya tv, så nu pryder en Philips 42" lcd tv mitt tvrum! :p In love haha!
Annars så har jag idag tvättat städat och dolat på i lägenheten sen blev de att fara till Anna med sara och matilda och hälsa på och prata om helgen! Haha ja jag kan säga att fredagen är som ett stort blur! Så full som jag var då har jag fan inte vart på flera år tror jag! Ajja vi för en favvo i repris Lycksele crucing bestämde vi haha! Kommer nog bli awesome! :)
Imorgon blir de att tapetsera tvrummet! Jag och Thea ska göra de så vi får väl se hur de går.. Nä men nog går de fint Thea kan ju de där men icket jag! :)
Så de betyder att de får bli en tidig morgon imorgon och börja förbereda så de är bara att sätta igång när thea kommer :) Och så kommer mami och hämtar elektra så hon inte går omkring i stöket :)
Nä tusan ska ta och kika klart på internet sen gå och bädda sängen!
Gnatt! :)

Kommentera inlägget här :