helgenhelgenhelgen

Shit vad de har hänt saker i helgen.. Både roliga och tråkiga :/
Fredag: Tordagen bestämde jag och anna oss för att dricka fredag.. sagt och gjort hon kom och hämta upp mig vid halv sex tiden for till hon och stratade satt ut på balkongen och folk kom och gick lite grann hade super trevligt.. Sen blev de ut i Mercuyn (jäkligt fin bil) jag vart jätte full och ja kvällen började spåra.. ajja vi tog oss in på lppis där jag fick nå sne på sara men he ordnade upp sig iaf! Tappade bort anna så jag var med sara tills vi for till matilda sen så for vi hem.
Lördag: Vaknade upp och mådde kast som fan.. jag och syrran gav oss ut och fick i oss mat träffade Thea och Mackan på torget där jag och Thea bestämde oss för att ta och dricka på kvällen.. Syrran for på jobb i sorsele jag och oeak däckade i värmen blev väckt av sms och telefonsamtal.. gick ut med peak sen in i duschen och iväg till Thea där vi grillade och snacka om livet sen fixa vi chaffis ioch drog ut på crusing! Fan mycke folk på crusingen för att vara i lilla arvidsa haha! Vi hade de grymt kul massa allspång och prat! Jaa och kvällen slutade med att syrran sjkutsade hem thea och mackan och vi for hem till mig och jag hjälpte henne ner med peak och alla grejer sen for hon hem till akke igen och jag somnade full som ett ägg!
Och idag har jag bara vart bakis och spelat bingolotto med thea och mackan och matilda :)

Jag är fylld med en känsla jag inte känt på evigheter! Jag älskar de!

Någon vis människa sa till mig någongång.. En vänskap är inte byggd på en person utan på minst två personer.






Kommentarer :

#1: Anna

tack för en kunglig kväll :) repris crusingen i lycksele va? ;)

skriven
#2: Stina

Fort kan de bli en repris den crusingen! Såg att jag var ledig den helgen och de är typ den enda lediga helg som de händer något kul :p

skriven

Kommentera inlägget här :