tomt var de här..

Jaa dessvärre så finns de fan ingen lust eller tid för att uppdatera denna blogg.
Den suger ju ändå hästpung ;p
Nee men jag har ju så helt underbara vänner som håller en igång mest hela tiden.
jaa vad har hänt sen sist?
Mina systrar från norge har hunne vara hem :) Jag har hittat mig en ny lägenhet på Ringelvägen! En 2.5a Blir nog mint som fan! Och jag behöver nog inte oroa mig för att inte få jobba i sommar.. Kommer jobba för mycke.
Och snart sätter jag igång med körkortet!
Och planer på en liten tillökning i "lill" familjen finns.. Blir dock till vintern när man är klar med skolan om allt går som planerat :) Som jag längtar! Alltså nu pratar jag valp.. inga bebisar här inte ;p
Gick en långprommis med Thea och matilda och hundarna och jag må säga att Elektra och Akilles var riktigt duktiga jaa tills dem fick tag i en pinne haha :)
Blir nog fler prommisar med dem!
Nee fan nu ska jag nog ta och mysa ner mig i sängen och drömma.
Pusss!

Kommentera inlägget här :