19/11-1

Usch idag har jag haft en hemsk dag..
Har tänkt på Elektra hela dagen gråtit fram och tillbaka och tänkt tillbaka på tiden vi hade tillsammans!
Hon var verkligen världens finaste hund! Älskade när hon vikade på huvudet när jag satt och pratade med henne! De va precis som att hon förstod mig... Och varje gång jag var ledsen kom hon upp till mig och började slicka mig i ansiktet och varje gång så började jag skratta och glömde bort för stunden vad jag var ledsen för!
Visst vi har haft våra duster och hon var inte världens lydigaste hund eller uppfostrade heller men hon var en glad hund, en överglad hund! Älskade när jag låg i soffan och hon kom upp och la sig på mig rak lång och somnade där.. Allt var så bra tills allt vart kaos! Sånna elaka människor borde avlivas.. Men samtidigt insåg jag att jag inte hade samma tid för henne som förut. Att hon fick komma upp till hundhimmelen var de bästa för henne.
Kommer aldrig glömma henne, aldrig någonsin! ♥

Annars har de väl inte hänt allt för mycke.. syrran har sovit här nästan hela veckan.
Igår komme mamma och pappa hit och åt mat och fikade och pratade och mös :)
nu äre bara två nätter kvar sen kommer hjärtat hem!
Han hade tydligen planerat en överrasking åt mig på tisdag när jag slutar praktiken!
Så nu går jag runt och är nyfiken! Men de ska bli kul!
Har nog världens bästa pojkvän :p
Nä nu ska jag se nå tv.
Hörs hej!
Petter♥

Kommentera inlägget här :