20/11-11

Bättre dag idag! :)
Mamma och Pappa komme hit imorse eller ja kl var väl tjugo i elva tror jag..
Jag och mamma fot ill lägenheten och hämtade alla mina skor och resten av kläderna som var kvar där, nu är de riktigt tomt där bara barbordet och stolarna kvar som är i möbelform sen är de bara en massa småtjafs!
Men jag har ju två månader på mig att städa ur lägenheten som tur är :)
Sen så kom sara hit också och vi gjorde varma mackor i ugnen sen började vi baka!
Saffranskaka! Den är snuskigt god! :p
Sen såg vi lite skidor sen for dom hem efter de har jag inte gjort mycke alls!
Nu längtar jag bara till imorgon, först praktik sen ska jag hem och stöka lite sen kommer petter nångång på natten! Ska bli så skönt att få hem han igen! :)
På onsdag ska vi fara till lule och se på hockey men de verkar bli en heldag i lule med grabbarna, redan tio skulle vi visst fara men de är ju osett än om de blir så :p
Sen på fredag ska vi till pite eller lule och kolla julklappar och sen se bio :) Breaking dawn!! Faktiskt Petters ide så de bli mysigt :)
Sen så har jag praktik i helgen men inte allt för långa dagar som tur var! Så vi ska nog julpynta lite, hade inte först tänkt julpynta men ångrade mig vi ska nog tillochmed ha en julgran! En vit! :) Men de är ju osett också ;p
Nä tusan had nog inget mer att förtälja er...
Petter♥

Kommentera inlägget här :