19/10-11

Oj vad de har hänt mycket på kort tid..
Men inget jag behöver dra upp här för alla vet de redan..
Skolan går som på räls.. De har aldrig gått så bra i skolan någonsin för mig som de gör nu!
Inte en enda rest uppgift! Gode stolt över mig själv :)
Annars då?
Jag städar och dolar på nästan varje dag.. har typ hur mycke tvätt somhelst och ändå har jag typ tvättat 4-5 maskiner sen igår och jag har väl kvar typ 4 maskiner!
Imorgon börjar jag mitt intro på Hemtjänsten, de ska bli så himla kul! Min praktik där var skit bra och jag hamnar i samma grupp så de blir nog awesome :) Sen så är jag redan fått tre jobb bokningar.. Halloween helgen!
Men de gör inget för jag ska då ändå inte ut, är nog ett bra tag innan jag kan gå ut ;)
Och nästa torsdag sticker vi till Ikea, jag petter syrran och mamma och kanske jenny :)
Kommer bli kul :p

Saknar att ha en hund, jag saknar verkligen Elektra så himla mycke.
Jag tåras i ögonen så fort jag ser kort på henne.
Men hon har de bättre nu.. Även om jag hade tagit tillbaka henne hade de inte funkat eftersom hon hade blivit konstig mot folk efter allt som hade hänt.
Förstår inte hur folk kan vara så elaka mot ett oskyldigt djur? De är så jävulskt hemskt!

Nä tusan nu ska jag ta och hänga tvätt och se ett avsnitt sons!
Pusshej!

Kommentera inlägget här :