imorgon..

så kommer Elektra flytta till Piteå.
Jag har inte tid att att göra hennes liv meningsfullt.
Hon får inte den stimulans hon behöver och min uppmärksamhet.
Jag vill verkligen inte göra de här men jag kan inte vara egoistisk och bara tänka på mig.
Elektra är en sån fin hund, den finaste hunden i mina ögon. Mitt hjärta!
Hon förtjänar att få pröva sig i en annan familj där de finns folk runt omkring henne jämt och få bo på ett lugnt ställe,
De bästa av allt är att jag känner dem som ska ta henne och att jag vet att hon hamnar i ett bra hem!
Imorgon kommer mitt hjärta gå i tusen bitar.. Så om jag inte är mig själv så vet ni varför och snälla dalta inte med mig. Vill jag vara ifred så låt mig. Jag kommer att ringa till dem närmaste om jag behöver.
De här är de svåraste beslut jag någonsin behövt ta. Men jag vet att de är rätt.

Kommentera inlägget här :