26/4-12

Hejhej hallå!

Petter ligger och sover så sött bredvid mig just nu så då passa jag på att blogga innan jag ta och hoppa in i duschen!

Igår så var ju planen den att fara till Malå för att hämta kofångaren till murklan och sen fara hem!
Men nix vi tänkte bara kika på Skellefteå bil om de fanns nå kul där och hippsvips så vart vi Audi ägare!
Jag har sagt till Petter att jag inte ville ha nån Audi men jag vart kär i den när jag åkte!
Så nu står en Audi 2,5 tdi quttro -03 på gården! :p de va på tin vi köpt nå nyare än 124:an!

Annars så händ de väl inte allt för mycke! Eller imorgon ska vi och hälsa på valparna och tinga en :) hel nöjd tjej är jag! Petter är lika hel nöjd han pratar om våran valp typ jämt innan vi lägger oss! :)

Ne ska ta och pussa på världens bästa karl sen ställa mig i duschen!


Kommentera inlägget här :