24/8-12

Tja!

Sitt på jobbe med världens skallebang och vill bara hem! Idag har inte vart mig dag alls hälsomässigt!
Men nu äre ju bara några få timmar kvar så får jag gå hem! Hade tänkt sola idag men de få bli imorgon för med den här skallebangen går de inte..

Storstämningshelg i helgen.. Ville såklart ut men vette klån hur jag tänkte när jag tog den här helgen men men de få bli en annan gång!
Planerar att bada badtunna någon helg och dricka! Hade vart nice som tusan! Snart är de ju ett år sen det badades första gången i den ;p

Snart fyll man år också! Inget speciellt med de.. 23 är en helt värdelös ålder!
Men fort ha de gått känns som att jag var 18 nyss! den dagen lär nog bli mest plugg till körkortet och säkert nån körning!

Och imorgon har jag och Petter vart tsm i 11 månader! :) tiden har gått så jäkla fort! Helt sjukt fort! Och jag är fortfarande lika lycklig! Världen bästa är han!

Nä vi går höras mitt huvud tar kål på mig!
Puss

Kommentera inlägget här :