15/12-12

Hejhej!
 
Sitter i deppis och chillar.. 
Sjuk har man blivit men jag har bara väntat på de!
Petter for igår morse till Kiruna så han jobbar helgen sen kommer han hem igen natten mot tisdag! :)
Så jag är nöjd! :D
 
Helgen i Pite var riktigt bra! Kul hade vi tills jag tycke att de vart för mycke för mig och mina fötter! Kul att träffa petters arbetskamrater! 
Ungefär exakt ett år sen jag drack alkohol var de och jag tycker de räckte haha! Ne men nog blir säkert nån fler utgång men jag saknar då helt ärligt inte att gå ut och bli full sen må piss i två dagar.. 
 
Om ett tag ska vi käka go middag , kålpudding och potatis! MUMS!
Sen har vi även bakat en saffranskladdkaka och ska göra knäck nu! :) 
 
På torsdag ska jag klippa mig! Ska bli skönt blir nog inga större förändringar ev blir de rak lugg men är lite oskäker på de! Insåg för nån vecka sen att jag fått lång hår igen! Jag gillar de, förr gjorde jag inte men nu jag älskar de! :) Kommer då inte klippa av de nå mycke men behöver oftast inte klippa såmycke på längden när mitt hår aldrig är slitet! Tacka vet jag Uniq One! Bästa produkten ever! 
 
Nä nu ska jag gå och hjälpa mamma i köket!
 
Älskar dig Petter mer än vad jag kan beskriva!
 
Galet bra böcker! LÄS!

Kommentera inlägget här :