28/12-12

Tja!
 
Nu vare ett tag sen.. Men jag har rent int haft tid eller lust att blogga.
 
Så vad har hänt?
Jobbat, vart med Petter, Julafton, jobb och massa annat!
 
Julafton var inte en hit för min del, jobbade natten mot julafton och därmed var jag gode trött och slut hela dagen pluss att petter for till kiruna 21.00 på julafton. 
Men jag käkade iaf julbord med mamma och pappa på lappis sen for vi hem till oss och bara tog de lugnt!
 
Så vad fick jag i julklapp då? Pengar en multiskrivare med skanner kopiator fofoskrivare cd skrivare osvosv och kläder! Och jag och petter fick tillsammans en kokbok varsin arvidsajur mössa och ett presentkort på slakteriet :)
Jag är nöjd! 
 
Annars så ska jag jobba i helgen igen.. dock ledig nyårsafton och de! Petter kommer då hem på nyårs så vi hade väl tänkt fara ut med Helen och Tom :)
 
Ne nu ska jag ta och fara till Jessica och hämta nån grejs och hälsa på henne ens stund eftersom hon sticker hem över nyår så lär vi inte träffas nå mer föränn nästa helg!
 
Ha ett bra nyår allihopa! :)

Kommentera inlägget här :