20/2-12

Jahapp.. Då var man själv igen i en vecka!
Saknar Petter redan vilket suger.. Men jag ska jobba större delen av veckan så tiden kommer ju gå fort förhoppningsvis!
I torsdags fick jag kortisonsprutorna! Skönt som fan att vara pigg i kroppen igen :) Och Petters besök var väldigt ogivande.. De dom sa kunde dom sagt i telefon typ.. Menmen!
I lördags stack vi iväg till Bjurån och hälsade på en kennel! Super fina hundar och trevliga personer :)
Så som de verkar nu blir vi nog med valp i maj nångång :) Oj vad jag längtar! Tror aldrig jag kommer kunna leva utan hund såäre bara! Petter längtar minst lika mycke.. Han ska tillochmed ta semester i fem veckor för att vara hemma med valpen! Så i sommar kommer de vara fullrulle på sågvägen 5! :) Ska bli så kul!
Annars då? Ja de händ it så mycke.. Har då jobb för i sommar så de är ju klart och de mesta av min lön kommer vi spara för att kunna göra en grej i höst ;)
Nä har tusan inget kul att berätta..
Har dock världens underbaraste sambo!
Han gör livet tusen gånger lättare!
Älskar dig så otroligt mycke♥

Kommentera inlägget här :