22/2-12

Hejhopp!
Lite hurtig har man hunne vara på morgonen..
Städat toan och plockat på lite i huset, tänkte städa idag eftersom jag jobbar nu i fyra dagar så då har jag knappast ork att börja städa när jag kommer hem!
Två dagturer och två delade turer.. Tycker som ändå om dom delade turerna på ett sätt!
På söndag när jag har timmar ska jag till min svärmor eftersom hon fyller år så då ska jag dit och fika och allt de där :) Sen på måndag ska jag iväg på röntgen och kolla mina händer och fötter.. En standrad koll man gör när man har reumatism! Sen ska jag ut och leta gardiner! Behöver nya gardiner till smårummen och vardagsrummet! Till köket har jag köpt tyg som ska sys till gardiner därinne.. Blir nog svärmor som får göra de om hon har lust och tid :)
Förövrigt så saknar jag Petter så sjukt mycke!
Ne ska ta och äta nå sen sätta igång med städningen!
Pusshoj!

Kommentera inlägget här :