29/7-12

Tjaaa! Längtar så himla mycke tills imorgon! Dick jobbar jag ju imorgon men ska jobba in lunchen och fika rasten sen sticka! :) Annars så har de ju vart riktigt busväder här.. Och jag som är livrädd åskan! Nä huvva! Pga att strömmen vart borta har inte Petter kunna tvätta de sista som jag sku ha med mig så då få jag göra de ikv får väl koppla in torkskåpet så att de hinner torka till ikv när jag ska packa! Sen ska de där jäkla torkskåpet bort tar enbart plats.. Vill ha ner torktumlarn brevid tvättmaskinen då blir de då lite mer arbetsyta därinne :) Vill hem till min prinsessa och underbara karl nu! Men än är de en timma kvar innan jag får fara hem! Petter har vart helt underbar under sommaren med Bixi! Sprungit in och ut med henne på nätterna när jag ska upp och jobba! En riktig pärla är han! :) Himla tur som har en så fantastisk sambo! :) Nä nu ska jag sluta svamla! :) lär inte bli nån fler uppdatering i veckan! Pusshej!

Kommentera inlägget här :