19/6-12

tjeeeeena
 
jaa vad har hänt idag?
Inte överdrivet mycke!
Vart en oplanerad tur till pite för att hämta buren! 
Vart riktigt bra med buren där bak! Oj vilken plats hon fick :)
Så jag rekommenderar Bernt Berglund i Öjebyn om ni ska ha en bur till bilen! :)
 
Imorgon på morgonen far jag och Sara iväg till Norge!
Vi tar Petters bil, mycke skönare ;)
Ska bli trevligt att träffa alla norska släktingar men de kunde ju ha vart under roligare omständigheter..
 
Lördag går jag på sommar schemat! 
Har en ganska bra start på sommrschemat! Jobbar nu i helgen ledig måndag sen tre korta dagar sen ledig helg!
Blir nog kalvmärkning den helgen gissar jag :) Ska bli kul att följa med!
 
Bixi blir bara större och större för varje dag känns de som eller de blir hon ju men de går så fort ju! 
Igår vägde hon hela 9 kg! Till veckan väger hon nog 10 kg! 
 
nä mitt huvud håller på att gå i tusen bitar känns de som!
Puss på er

Kommentera inlägget här :