29/5-12

Hej!

Petter for i morse! Bode jag och Bixi saknar honom redan! Bixi gick runt i huset imorse gnällde och letade honom!
Annars har hon varit väldigt trött idag!
Vet inte om hon har öroninflammation men jag ser då inget onormalt i örat men hon går och skakar huvudet lite då och då! Om hon fortsätter göra de imorgon på morgonen får de nog bli ett samtal till veterinären!

Annars imorgon så ska hon avmaskas!
Dom hade inte hemma avmaskningsmedlet Welpan i fredags så dom beställde hem de och de skulle komma imorgon! Aldrig använt Welpan förut men de ska nog gå bra de med :)

Fick min efterlängtade kamera kom idag!
Gud vad jag ska ta kort nu! Har redan knäppt ett antal på Bixi i kväll men nästa vecka ska vi ta några fina ute bilder! Funderar på att göra typ en fotobok med kort på Bixi så man kan se hur hon ha växt och skriva in vikt och sånt :)
Kul att ha :)
Nä ska nog ta och knäppa igen mina ögon och sova :) puss

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2298197/images/2012/pic_204616588.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2298197/images/2012/pic_204616593.jpg" class="image">

Kommentarer :

#1: Sara

Ja, helt galet! :) Har inte vägt honom idag (batterierna på vågen är slut, haha) men sist vägde han 4900, så jag skulle tippa på drygt 5 kanske. :) Hur mycket väger Bixi? Kan tänka mig att hon är lite mindre.

skriven
#2: Sara

Som jag skrev på facebook; han väger 5,4. :) Men du ska veta dagen efter vi hämtat honom ;) då visade vågen på 4,9!! Hahahaha, ett helt kilo mer. Fast det var en felvägning. Vi väger också på badrumsvågen i famnen så det finns ju risk för felvägning, men det är ju inte hela världen egentligen. :)

skriven

Kommentera inlägget här :