15/11-12

Tja!

Vart i skellefteå med Ida och shoppat lite med henne! 
Inhandlat den första julklappen och de blev till Sara :)
Sen shoppade jag lite åt Petter, ett par jeans och tre par kallingar! 
Och jag köpte ett bodybutter på the bodyshop och lite till hemmet! :) 
 
Igår vart köket klart! :) Vart riktigt snyggt i köket nu så nu ska bara ett nytt köksbord inhandlas sen blire bra :) 
Längtar till Petter kommer hem så han kan sätta upp våra nya snygga lampa! Oh såklart längtar jag efter honom överhuvudtaget! :p
 
Dörrkarmarna är klar förutom en som jag slipade ner i förrgår och grundade igår.. Ska dra på ett varv snart eller så blir de imorgon när jag vaknat! 
Och imorgon ska jag ringa och höra om tapetsering av v-rummet till veckan.. Känns som att jag vill ha de klart nu! 
Dock ska vi ju slipa golvet och lacka de i v-rummet innan vi kan sätta lister!
Och så har jag en önskan om att få ett annat golv i sovrummet! Men vi får se hur de blir med de! Ska flörta lite med Petter ;p
 
Nä tusan nu ska jag se lite tv innan sängen kallar!
 
Fin tapeten! Tack kära syster :) 

Kommentera inlägget här :