26/11-12

Gokväll!

 
Då har en vecka sprungit förbi igen.. Känns som att man inte hinner med hälften vad som ska göras när Petter är hemma! 
Men nu börjar de ju bli lite ordning i huset!
Var på Ikea med Petter och Svärre i lördags.. Lite vart de inhandlat iaf! 
En hylla en badrumshylla och massa små tjoller!
Men nästa sväng blir de nog en garderob och en dagbädd som petter vart förälskad i haha :)
Bengan köpte sig nya soffor vart riktigt fint med vita soffor måste jag säga! 
Och så köpte vi oss nya innerdörrar men såklart följde de ju inte med nya gångjärn och dem gamla passade inte! Så vi fick ta och beställa nya idag som kommer i slutet av veckan! Så nästa vecka är vi klara med renoveringen! Eller ja golvlisterna är ju kvar men annars äre nog inget mer! :)
 
Så nästa vecka få ni bilder på före och efter renovering! :) 
 
Nästa helg ska vi och bo på havbadet, Petters jobb bjuder på julfest och hotell! Kommer nog bli riktigt kul! Och så kan vi få komma bort och ha kul nångång också! :) 
 
Bixi växer så de knakar! 8 månader och väger 31,5 kg.. Hon blir nog inte så stor men än har hon ju inte vuxit klart men på höjden tror jag inte hon växer så mycke till! Men fin är hon våran donna som kommer börja löpa när som helst tror jag.....
 
Nä nu ska jag se en Johan falk film sen sova!
Pusshoj
Just ja måst ju visa vilken fin lampa jag köpte för två veckor sen! Grymt snygg är den! Kommer aldrig byta ut den ;p

Kommentera inlägget här :