19/10-12

Tjaaa!
 
Här händer de inte mkt.. Steg upp ganska tidigt och började dola i huset smått men gav upp fort.
Mamma kom för att hjälpa mig med kapellet till murklan som låg ute i snön! Men nu hänger den på kompisen och blir torrt i garaget!
Sen skulle vi hämta en byrå som syrran köpt körde den till akke sen for jag hem och chillade i väntan på mallan brallan sen for vi ut och käkade lunch :) Sen har jag verkligen inte gjort ett jota. 
 
Men igår så flägnde jag runt.. Käkade lunch med Ida sen följde jag henne på vårdcentralen sen for jag till Lauker och hälsade på Jenny och kidzen! Man blir fruktansvärt bebisjuk! Huvvaliga.. Men de kommer så småningom när vi är redo :) 
Svägnde förbi mampap påvägen hem och där bakades de bullar! Vilken tajming! ;p Gott med nybakade bullar och iskall mjölk! 
Sen raggade jag med Ida!
Sen var den dagen slut!
 
Saknar Petter riktigt mycke just nu.. Men måndag natt komer han hem och då får jag ha honom hemma i hela tre veckor :D
Dock har flytten blivit fram flyttad..Men inte så långt iaf! 
 
Nä nu ska jag mysa ner mig under en filt och se SoA! :)
Ha ne fint! :)
 
 

Kommentera inlägget här :