22/10-12

Hellu!

Ja då var helgen över.. Om några timmar ska jag vara på jobbet!
Men jag har en rätt så lugn vecka och nästa vecka med dock så jobbar jag två helger på raken men inte mycke att göra åt de!

Imorgon kommer Petter äntligen hem eller imorgon natt rättare sagt! Skönt att få ha honom hemma i tre veckor men de kan behövas när vi ska flytta och greja :)

Så vad har jag gjort i helgen? Mest bara tagit de lugnt sett dem nya Johan Falk filmerna och alla nya avsnitt av Jersey shore! Och idag har jag vart i deppis och styckat lite älg kött och skärt ner bitar så vi kan mala ner till färs! Vi kan aldrig få för mycke färs.. :p plus att jag inte kan äta vanlig nötfärs längre, tycker de är smaklöst och dåligt! Så i veckan ska jag göra mina goda köttfärs biffar på älgfärs och se om de blir lika gott som med renfärs men de tror jag nog!

Nä tusan nu är klockan mycke, vi ses och hörs nån annan gång för jag tror de blir väldigt dålig uppdatering nu dem närmsta veckorna!

Pusshooj

Kommentera inlägget här :