22/9-12

Tjena!
 
Här är de lugna bullar.. 
Så vad har jag gjort idag då?
Började morgonen med en skogspromenad med Bixi :) och vad som hände på promenaden ork jag it skriva igen! Men ni som är vän med mig på fejjan kan läsa där eller så har ni redan läst de. Men jag kan då iaf säga att jag är sjukt stolt över våran lilla donna :)
Sen så fikade jag lite och kikade runt på internet, duschade gick ut och busade med Bixi på baksidan sen skrev svärmor att dom skulle hämta upp mig på ett tag. 
Så eftermiddagen tillbringade jag med svärmor Anders och petters mormor.. Vi har styckat våran ren och malt ner mycke till färs :) Sen hjälpte jag till med Elins ren också!
Så nu är frysboxen full igen! :) Så jag tillagade gomiddag till mig själv ikv såklart :)
 
Och nu har jag landat i soffan efter långpromenad med Bixi! 
Jag vet inte riktigt vad som hände men jag har fått ett plötsligt sug efter motion! Men de beror nog på årstiden.. De är så himla skönt och fint uten den här årstiden! :) 
 
Nä nu ska jag ta och boka klipptid sen mysa ner mig i soffan och vänta på att Petter ska ringa :)
 
Pusshoj
Mums! :p
 
Just ja jag fick igår löparna jag hade beställt till köksbordet!
 
Så här ligger Bixi för jämnan! Som en katt runt skallen! Mysigt men kanske mindre mysigt när man har besök! :)
 

Kommentera inlägget här :