24/9-12

God morgon!
Ligger i sängen och drar mig medans jag väntar på att pappa ska hämta Bixi..
Hon ska får vara i deppis till ikväll iochmed att jag jobbar långkväll!

Inatt kommer äntligen Petter hem!
Och imorgon är det våran ett års dag! :)
Tänk vad tiden går fort!
Lika jäkla kär är jag i honom än! :p
Världens bästa helt enkelt!
Och vi har en hundvalp tillsammans som är världens finaste och idag blir hon ett halvår! Känns som om de var nyss vi hämtade hem våran donna! Idag väger hon ca 25 kg!( svårt att väga henne själv )
Älskar våran lilla familj!

Som sagt intro kväll ikväll sen börjar jag på schemat imorgon!
Sen jobbar jag onsdag har tagit semester på torsdag för att jag ska köra upp sen fredag jobbar jag en kort tur sen har jag långledigt fram till onsdag! Men jag kanske får nåt via poolen dom dagarna ist!

Nä nu ska jag ta mysa med bixi innan hon far sen hoppa i duschen!

Pusshoj

Kommentera inlägget här :