30/4-13

Halloj!

Haft en lugn dag! Tog sovmorgon till halv tolv med tanke på att jag skulle jobba natt och så hade jag tänkt sova en stund efter vi ätit middag men de gick inte! Ajja hinkar kaffe och håller mig sysselsatt så jag inte blir trött!
Kommer inte få sova mer än tre timmar på morgonen imorgon eftersom jag ska till veterinären med bixi för att ta bort stygnen! Gud så skönt de ska bli för henne och för oss :)
Sen sticker vi till deppis för att käka och så får bixi sova över där eftersom jag ska jobba natt och Petter far på morgonen imorgon!

Ha vart en bra dag idag! Eftersom vi får så pass mycke tillbaka på skatten så ska vi unna oss en utlandsresa till hösten ungefär till våran två års dag eller min födelsedag så idag har vi suttit och kolla på olika resor men de är så svårt att bestämma sig men vi ha ju int heller bråttom med att boka heller så under veckan lär jag nöta resesidor i ursinne! Haha :)

Nä nu ska jag ta och städa lite!

Pusspåer :)

Kommentera inlägget här :