20/2-13

Halloj!
 
Ligg i sängen och väntar på att avsnitt ska lddas ner sen blire nog att så igen ögonlocken :)
 
Käkade lunch med Thea idag! Mycket trevligt :) Saknat henne grymt mycke! Så imorgon har vi moviedate!
Annars så har jag vart i deppis och käkat middag och umgåtts med min syster mamma pappa och systerdotter med vän! Kan behövas de med!
Så kvällen spenderade jag i soffan med Bixi och serier! 
 
Imorgon kommer mamma och frida och tuva och ska käka lunch med mig! Ska nämligen bjuda på amerikanska pannkakor och bacon! :) 
 
Bestämde mig för att gå igenom vänlistan på fejjan.. så 7 stycken åkte bort från listan! Hade några som jag it ens visste vem de var och några som jag inte har något att göra med längre och kommer förmodligen inte ha de heller.. Sad but true.
 
Och nu äre bara den här natten kvar och en till innan min älskade sambo kommer hem igen! :D Och då få jag ha honom hemma i hela 9 dagar!
Happygirl!
 
Nä nu ska jag se sista avsnittet för ikv!
Pusspåer.

Kommentera inlägget här :