27/1-13

Tja.
 
Äntligen äre bättre i kroppen! Så på torsdag börjar jag jobba igen :)
 
Helt sinnesjukt vad jag har vart rastlös i helgen.. Hade typ kunnat var på jobbet och var sällskapsdam ist. 
Men nu är de bara en natt kvar som jag sover själv sen kommer älsklingen hem igen! :) 
 
Fullrulle hela veckan känns de som, vi ska mysa och pussa på valp hjälpa mamma och pappa med att hänga upp nå nya lampor fira Bengan i efterskott med nå gomat och fika mormor kommer i veckan och så ska vi till luleå på lördag och se nå hockey! Och såklart ska vi mysa som bara den med våra fina tjej som löper och är skum. 
 
Ja också har jag nu börjat med cambridge, kör den rena kuren till onsdag sen ska jag börja äta middag! Har gått ner ca 4 kilo sen i onsdags dock är de ju bara vätska men de lär ju bli mer som far! Är ju trots allt 16 kilo till som ska bort men jag tror de kommer stanna upp vi tio kilo känns de som men jag ska kämpa! :)
 
Ne nu ska jag hänga nå tvätt och mysa med fin tjejen våran!
 
Pusspåer.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :