18/3-13

Halloj!
 
Väldigt händelselös dag idag.
Asusal.
 
Nä men jag har typ vart seg hela dagen.. 
Och så har jag mått illa igen nu på kvällskvisten men de är då över nu men igår kväll var de värsta jag vart med om.. De vart värre och värre kunde knappt borta tänderna när jag skulle lägga mig för jag trodde jag skulle spy sen så la jag mig under täcket men fick springa upp flera gånger för att jag trodde jag sku spy men tillslut gav de sig och jag somnade som en stock. 
 
Saknar mig finaste sambo som bara den idag.. hatar de här med att han ska vara borta så himla mycke! 
Och sommaren blir väl likadan.. ska då ev bara ta en veckas semester sen ta ut resten till hösten/vintern och så far vi utomlands i en två veckor :)
Men i augusti ska vi mest troligt iväg på bröllop i stockholm med petters mamma och anders och kanske hans syster och karl! Blir nog trevligt i ochmed att jag aldrig vart i stockholm förutom på arlanda haha!
 
Nä ska nog ta och mojsa med min prinsessa sen sova en skvätt! 
 
Pusspåer
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

äe du med barn?

skriven
#2: Stina

Haha Ne verkligen inte.. Jag är inte en sån person som skulle sitta ich skriva om de i bloggen innan nån annan vet!

skriven

Kommentera inlägget här :